donderdag 1 oktober 2015

DAG 15

Gewicht: 80,5 kg

Hoppaaaaaa dit is nou een leuke resultaat naar een paar dagen stil staan. Zou ik toch nog onder de 80 komen deze week?

Vanochtend had ik heel veel moeite om mijn bed uit te komen. Ik heb na 3 keer snoezen zelfs mijn wekker uit gezet, lekker 45 minuten langer blijven liggen. Ik heb enorm vast geslapen. Misschien door de Detox pleisters of misschien gewoon door een paar drukke dagen. Ik ga in ieder geval weer vroeg naar bed vanavond.
De Detox pleisters waren weer minder zwart, maar voorlopig nog flink aan het Detoxen.

Ik heb vandaag mijn groente smoothie op, een handvol noten en vanavond een kip/bacon salade.
Vanavond heb ik 3 dropjes gesnoept (oeps)


Morgen weer op naar een (hopelijk) mooi resultaat!


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: