donderdag 15 oktober 2015

DAG 6

Gewicht: 78,9 kg

Het gaat echt super, maar morgen gaat wel lastig worden.
Ik heb morgen een uitje met mijn afdeling, het word super gezellig maar er is ook altijd super veel lekkere eten. De voordeel is dat we gaan bbq’en, en vlees mag ik net zo veel van eten als ik wil. Alleen de dessert erna hoop ik dat ik vanaf kan blijven.
Mijn update zal morgen dan ook eerder geplaatst worden, want ik ben vanaf 15 uur tot ?? uur weg.

Vandaag heb ik mijn groene smoothie op.
Vanmiddag had ik trek en heb ik 3 plakken kaas en 6 plakjes Gelderse worst op. Ik heb het ook erg koud de laatste dagen. Het is buiten natuurlijk koud voor de tijd van het jaar, maar ik vermoed ook dat het te maken heeft met dat ik in ketose ben (ketose is de toestand wanneer je lichaam vet aan het verbranden is i.p.v. koolhydraten). Ik heb – omdat ik het zo koud heb – dus ook 3 liter groene thee gedronken vandaag (ik blijf plassen haha).
Vanavond heb ik een salade op met pittige kip. 

Tot morgen allemaal :-)


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: