zondag 18 oktober 2015

DAG 9

Gewicht: 79,4 kg

Vandaag bij de paardjes geweest. We hadden een nieuwe instructeur, en hij houdt van aanpakken. Auw, morgen heb ik zeker spierpijn. Edoch, super les gehad en hij mag wel vaker komen!

Ik heb vanochtend voor de les 300 gram Optimel vla gegeten. Vanmiddag een broodje gebakken in de oven met kaas erop. Heerlijke en makkelijke brood met amandelmeel en gebroken lijnzaad, en binnen 2 minuten klaar.
Vanavond heb ik pittige kip met snijbonen en ui gemaakt. Ik had heel wat groenten in te halen, dus flink wat snijbonen erin gedaan.

Bovendien ben ik achter gekomen dat ik de 0,9 kg waarschijnlijk niet alleen aan vrijdag avond kan verwijten, maar ook aan een eisprong – rot hormonen.


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: