zaterdag 17 oktober 2015

DAG 8

Gewicht: 79,8 kg

0,9 kg meer ten opzichte van gisteren, oei.

Ik ben gisteren helemaal los gegaan, en ik heb er geen seconde spijt van. Vandaag wel een beetje spijt, maar dat komt niet door het gewicht maar door de hoofdpijn :-p
Ik heb gisteren 6 grote gamba’s van de BBQ gegeten. Twee kipsaté ’s en een worst. Verder verschillende soorten salades en tomaat in basilicum en met fetakaas.
De toetjes heb ik niet helemaal kunnen laten staan, daar was ik al wel bang voor. Ik heb 3 slagroom soesjes gegeten en een klein beetje crème brûlée, suiker bommetjes. Ik heb ook weer aan de alcohol gezeten, ik denk dat ik zo’n 500-700 ml martini heb gedronken.
Wat een top avond! Ik lag pas om 3 uur in bed, en kwam er pas om half 12 uit ‘vanochtend’.
Ik denk dat het morgen wel beter eruit zal zien op de weegschaal. Ik heb natuurlijk veel gegeten voor mijn doen, dus mijn darmen zitten vol en de alcohol houdt vocht vast. Nogmaals, totaal geen spijt – dit moet wel kunnen zo af en toe vind ik.

Vanmiddag heb ik 3 eieren gebakken met champignons, tomaat en een plak ham. Ik kreeg het niet helemaal op.
Vanavond heb ik een bak Optimel Griekse yoghurt gegeten.


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: