maandag 19 oktober 2015

DAG 10

Gewicht 79,2 kg

Gisteren avond nog even zwaaaaar gezondigd, 15-20 chocolade kruidnoten gegeten. Het is toch een weekend geweest van veelvuldig zondigen, dus knopje weer omgezet vanochtend! We gaan ervoor!!
Dat ik veel koolhydraten en suikers heb gegeten is nog daar aan toe, maar de lichamelijke consequentie hier van is veel erger. Ik ben erg moe en heb nergens zin in. Normaliter zit ik dus zelden stil. Ik slaap meer, kom zowat mijn bed niet uit. En ik had buikkrampen van de chocolade kruidnoten :-(















Dus vanochtend begonnen met een groene smoothie, gemaakt van spinazie (200g), komkommer (200g) en water (300ml). Vanmiddag zelfde recept gemaakt. Smaakt prima, maar de komkommer overheerst heel erg – je moet van komkommer houden zeg maar ;-)
Tussendoor nog 2 plakken kaas (50g) en 6 plakjes Gelderse worst (50g) gegeten.
Straks ga ik een salade eten met pittige kip.

Ik plaats nu de update omdat ik straks naar de paardjes moet, dus vanavond heb ik er geen tijd voor. Ik denk dat ik laat terug ben.

Fijne avond :-) 


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: