maandag 12 oktober 2015

DAG 3

Gewicht: 79,8 kg

100 gram aangekomen, dat is balen maar wel te verklaren.
Gisteren ben ik wezen paardrijden. Paardrijden doe ik al vanaf mijn vierde dus ik heb het aardig onder de knie al mag ik het zelf zeggen. Gisteren moest ik een eigenwijze pony rijden en dat resulteerde in een halve rodeo-show. De pony ging bokkend door de bak, en dan moet je alle spieren in je lichaam gebruiken om te blijven zitten. Ik heb hem flink aangepakt en goed laten zweten, maar ik heb er zelf ook een flinke spierpijn aan over gehouden.
Daarna heb ik een half uurtje onder de zonnebank gelegen. Daar door kan je een beetje vocht vast houden.
Morgen zal het vast weer beter eruit zien.

Vandaag mijn mama-dag. Ik heb mijn zoon wel 10 keer de voorstel gedaan om lekker te gaan spelen bij Ballorig, maar hij had geen zin. Dus de hele dag hebben we met treintjes gespeeld en een filmpje gekeken. Ook wel eens lekker, even helemaal niks doen.

Vanochtend heb ik twee hardgekookte eieren met mayonaise gegeten.
Vanmiddag heb ik mijn groene smoothie op.
Vanavond heb ik roerbak ei met tomaat en paprika, rosbief en sla op.


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: