donderdag 8 oktober 2015

DAG 22

Gewicht: 80,5 kg

Vandaag ben ik bij de orthodontist geweest. Ik heb een beugel; slotjes. Volledige renovatie aan de gang – afvallen, tanden recht zetten en wie weet wat ik straks nog ga verzinnen haha. Wat minder leuk is, is dat het pijn doet na een bezoekje ortho, hij heeft een nieuw draadje erin gedaan. Dat betekent zacht/vloeibaar eten de komende paar dagen :-(
Ik heb vandaag mijn groene smoothie op en vanavond een Optimel Yoghurt Griekse style. Tevens een paar plakken kaas. Het zal niet veel spannender worden de komende paar dagen, mits de pijn mee gaat vallen.

Morgen de laatste dag met producten. En zaterdag eindstand en tevens beginstand van 3 weken zonder producten. Zoals ik al eerder heb aangekondigd ga ik ook 3 weken bijhouden zonder producten, zodat het gewichtsverlies met en zonder afslankringen goed te vergelijken is. 

Slaap lekker :-)


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: