dinsdag 20 oktober 2015

DAG 11

Gewicht: 78,9 kg

Vandaag de zelfde groene smoothie als gisteren mee naar mijn werk genomen, 400g spinazie met 400g komkommer en water, totaal 2 liter. Gisteren avond gemaakt en in de koelkast gezet. Blijkbaar gebeurd er iets met deze samenstelling ’s nachts, wat de smoothie absoluut niet ten goede komt. BAH wat was hij smerig. Een hele dikke groene drab en ik proefde alleen de spinazie. Het was zo vies dat ik maar een half liter er van op heb.
Onwijze trek natuurlijk toen ik thuis kwam, dus heb meteen wat worst en kaas gegeten.

Vanavond heb ik kip in een ovenschaal gedaan met ui, champignon, tomaat, pesto en bacon. Het was heerlijk, maar ik zat zo vol.

Morgen weer terug naar een oud en vertrouwd groene smoothie recept, bloemkool met aardbeien. 


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: