zaterdag 24 oktober 2015

DAG 15

Gewicht:77,5 kg

Ik vind het zo bijzonder om op de weegschaal te staan en het getal 77 in beeld zien. Ben van 100 kg gekomen. De eerst kilo’s durfde ik niet op de weegschaal, pas na een paar maanden durfde ik erop, maar dat was toen ik zeker wist dat ik al wat afgevallen was. Het eerste getal wat ik gezien heb, is 96 kg. Dat was op 13-01-2015, maar ik ben bezig vanaf 11-11-2014. Het is dus ook heel goed mogelijk dat ik meer dan 100 kg woog O.o

Straks gaan we de kleine man naar Oma en Opa brengen, de oudste is sinds dinsdag al bij haar vriendinnetje. Daarna klaar maken om uit te gaan.

Vanochtend heb ik brood gebakken. Brood is eigenlijk het enige wat ik ECHT mis bij het kha eten. Ik heb een klein broodje gebakken bestaand uit, 2 eetlepels amandelmeel, 1 eetlepel gebroken lijnzaad, 1 ei, 2 theelepels Italiaanse kruiden, ½ theelepel bakpoeder en een snufje zout. Vervolgens 2 minuten in de magnetron in een afgesloten bakje en klaar. Ik heb het broodje verdeeld oven de ochtend en middag. De helft vanochtend met een dik laag boter (daar had ik al weken trek in!) en de andere helft vanmiddag met kaas en een hele rode paprika. Uhmmmm ik heb zo ontzettend genoten.

Vanavond staat de menu al klaar, dus dat is makkelijk. Ik hou het kha eten ook vast als we uit eten gaan. Vooraf kijk ik naar de menu en bepaal wat ik ga eten, zo kom ik niet in de verleiding als ik in een restaurant zit – met trek en al die lekkere geuren om me heen.
Vooraf neem ik de gegrilde reepjes kip met pittige tomatensaus op een knapperige salade. Als hoofdgerecht neem ik de kipsaté. In plaats van de standaard patatjes erbij vraag ik om extra salade.

Tot morgen allemaal :-D


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: