vrijdag 9 oktober 2015

DAG 23

Gewicht: 79,9 kg

Ik was zo blij vanochtend toen in op de weegschaal stond. Ik ben er 3 keer op gaan staan en heb 3 keer een foto ervan gemaakt. En alle 3 de keren gaf hij het zelfde aan, eindelijk onder de 80 kg!!!!

Helaas ben ik een beetje de mist ingegaan vandaag door een halve kitkat te eten.
Ik had eerst mijn groene smoothie op maar voor het eerst in lange tijden had ik honger (ondanks de afslankringen en slim patch (buik) pleisters), dus helaas heb ik chocolade gegeten :-( Hopelijk niet verprutst zodat ik morgen weer boven de 80 zit.
Vanavond heb ik een kleine salade met kip gegeten en een frikandel uit de oven. Een frikandel vind ik zó lekker, en gelukkig mag dat met kha eten.

Ik heb wel enorm veel last van mijn beugel. Vannacht zelfs ervan wakker geworden en ik heb een paracetamol moeten nemen. Het eten gaat dan ook erg moeizaam. Ik moet alles in hele kleine stukken snijden om te kunnen eten.


Morgen de eindstand, ik hoop dat ik af kan sluiten met een gewichtsverlies van 3 kilo (dus 79,7 kg). Het zal geen verassing zijn dat ik de 7 kg niet zal halen waar ik op hoopte.


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: