woensdag 7 oktober 2015

DAG 21

Gewicht 80,7 kg

Ik zou het heel erg leuk vinden om nu eindelijk een keer onder de 80 te komen. Ik zit wel een beetje vast in de 80 naar mijn gevoel, vermoeiend.

Maaaar, vandaag 2 examens en 2 keer geslaagd. Mooi, ook achter de rug!
Door gezonde examens spanning en buik pleister totaal geen eetlust. Mijn groene smoothie pas op tegen een uur of 2 vanmiddag. Niet gezond om zo lang met een lege maag te lopen, en het heeft uiteindelijk ook geresulteerd in hoofdpijn. Wel heel veel gedronken…
Vanavond een salade met kip gegeten. Tevens een paar plakken kaas en een handvol knabbel spekkies gegeten, ik moet ook wel aan mijn vetten komen.

Ik zit er over na te denken om (weer) te gaan hardlopen. Vroeger  - en jaar of 3 geleden – deed ik dat met veel plezier, maar toen had ik natuurlijk ook minder gewicht om mee te schouwen. Voorlopig blijft het nog bij ‘loze dreigementen’, ik moet er wel volledig achter staan en het doorzetten als ik eraan begin. Ik merk dat ik nu nog te veel excuses verzin om niet te gaan; slecht weer, moe, geen tijd, kinderen hoger prioriteren en ga zo maar door. Het gaat wel komen, maar nog eventjes niet.

Nu naar bed, tot morgen :-)


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

2 opmerkingen:

Unknown zei

Heel veel succes. Ik heb de ringen sinds gisteravond omgedaan ben erg benieuwd

Afslank ringen zei

Oh spannend. Laat me weten hoe het gaat, ik ben erg benieuwd :-)
Heb je alleen de ringen, of in combinatie met de pleisters?