zaterdag 10 oktober 2015

EINDSTAND / DAG 1

Eind/Start gewicht: 79,7 kg

Totale gewichtsverlies met de producten van afslankringen.nl: 3,0 kg

Vandaag begin ik de 3 weken zonder afslankringen en de bijbehorende producten (pleisters). Ik zal het wederom dagelijks bijhouden en hier posten. Dit om het gewichtsverlies met en zonder afslankringen goed te kunnen vergelijken.

De afgelopen 3 weken (23 dagen eigenlijk omdat ik 2 dagen de producten niet heb gebruikt) heb ik 3 verschillende producten van afslankringen.nl gebruikt. De ringen die om je tenen gaan, de Detox pleisters onder je voeten en de slim patch pleister om onder je navel te plakken.

Gedeeltelijke conclusie, zonder in te gaan op het gewichtsverlies (dat doe ik over 3 weken):

Negatief:
Eigenlijk maar een punt; de pleisters voor de Detox bleven niet (goed) zitten. Dat betekende dat ik sokken aan moest trekken ’s nachts over de Detox pleisters heen. Het is ook wel een beetje een gedoetje om alles te plakken, maar daar wen je aan.

Positief:
De ringen zaten prima bij mij. Het schuiven was nihil en na een paar dagen erop lopen voelde ik ze niet meer. Het went dus heel snel om op de ringen te lopen.
De Detox pleisters hebben zeker hun werking gedaan. Ik had in het begin van de test last van een griepje, en door de Detox pleisters hoestte ik veel minder dan dat ik gewend ben. Ik ben sceptisch, maar ik ben ervan overtuigd dat de Detox pleisters hier in geholpen hebben. Tevens heb ik sinds mijn zwangerschap in 2012/2013 last gehad van mijn onderrug/bekken, dit is ook verdwenen. Ik ben uiteraard benieuwd of dit terug zal komen nu dat ik gestopt ben met de Detox pleisters. Wel opvallend dat ik hier zo lang mee loopt, en ineens is het weg.
De Slim Patch pleisters zorgde er duidelijk voor dat de hongergevoel verdween, in het begin werd ik er zelfs misselijk van en moest ik me zelf dwingen om te gaan eten.

Ik heb vandaag mijn groene smoothie op, een paar plakjes kaas en een Bifi.
Mijn dochter wou wortelcake bakken, dus wij zijn gezellig druk in de weer geweest om een cake te bakken. Dit is overigens ook mijn favoriete cake, en helaas mag ik er niks van nemen. Dat word wel echt een hele grote uitdaging haha.
Voor de mensen die geen kha eten, kan ik deze zeker aanbevelen!
4 eieren en 400g suiker goed mengen. Vervolgens toevoegen: 2,5dl maisolie, 300g geraspte wortelen, 250g meel, 1,5tl bakpoeder, 2tl kaneel, 1/2tl zout, 2tl vanille. 1 uur op 175 graden in de heteluchtoven.
Vanavond heb ik me zelf getrakteerd op een heerlijke biefstuk, gebakken in roomboter met champignon en ui.

Oh, en ik ben best wel standvastig en heb een goede doorzettingsvermogen. Maar een versgebakken wortelcake laten staan lukt me echt niet, dus ik heb een plakje ervan gegeten.
Bovendien een grote handvol knabbel spekjes gegeten.
Morgen zal ik wel hier voor gestraft worden ;-)


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

1 opmerking:

Anoniem zei

Lees je je eigen artikelen wel eens terug? Hoe dom kan een mens zijn, jij spant hier de kroon.
Lekker door blijven eten.