woensdag 21 oktober 2015

DAG 12

Gewicht: 78,2 kg

Weer een (hele) vroege update. Vanavond ga ik weer naar de paardjes en zal pas laat terug zijn.
Zoals gedacht veel afgevallen. Door de vieze smoothie, dus eigenlijk niet eten, een lege maag wat waarschijnlijk geresulteerd heeft in het veel afvallen. Het is zeker niet de juiste manier om af te vallen, dus dit moet niet vaker gebeuren. Morgen kan ik zomaar weer wat aangekomen zijn, nu heb ik inmiddels weer wat ‘voedsel’ in mijn maag/darmen zitten.

Ik heb vandaag 2 verschillende groene smoothies bij me. Beide met bloemkool, maar de ene met aardbeien en de andere met blauwe bessen/frambozen. Heerlijk allebei.
Vanavond eten we restjes van gisteren avond met salade. Ik heb dus ook niet zo veel tijd om te koken vandaag, dus het is wel even handig zo.

Fijne dag :-) 


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: