vrijdag 2 oktober 2015

DAG 16

Gewicht: 80,1 kg

Het ziet eruit als een eindsprint :-)
Wederom heel tevreden met het resultaat.

Vandaag was druk en gezellig. Jubilarissen gevierd op het werk, daar hoort taart bij. Dat heb ik natuurlijk niet aangeraakt, maar het zag er wel erg lekker uit. Daarna afdelingsborrel (zoals iedere vrijdag). Ik heb lekker lopen snaaien van de kaas en worst. Ook had iemand vers gerookte paling gehaald, daar heb ik ook een paar stukken van op. Het viel wel heel zwaar op de maag.
Daar voor gewoon braaf mijn groente smoothie op.
Vanavond gyros met tzatziki gegeten.

Op dag 7 gaf ik aan dat ik al een paar dagen geen last meer had van mijn rug. Ik ben er niet al te veel op ingegaan omdat ik niet te vroeg wou juichen. Inmiddels heb ik echter wel de vlag uitgehangen. Ik heb namelijk sinds zaterdag 19 september geen pijn meer in mijn rug gehad – bijna 2 weken dus!
Een simpele handeling zoals sokken aantrekken kon ik niet eens doen zonder te gaan zitten. Iedere ochtend moet ik er toch wel stiekem om glimlachen, nu dat het weer zonder moeite gaat.
Waar ik vooral benieuwd naar ben, is of dit aanhoud wanneer ik stop met de Detox pleisters.

Fijne weekend lieve lezers.


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: