woensdag 30 september 2015

DAG 14

Gewicht: 80,8 kg

Het is maar 100 gram, maar ik ben er heel blij mee :-)

Ik heb een superdag gehad vandaag. Vanochtend om half 8 gelijk begonnen met een werkoverleg met de helft van mijn team. Vanmiddag om half 1 weer een werkoverleg met de andere helft van mijn team. Vandaag dus zo’n 60 mannen (ja ik heb echt alleen mannen in mijn team) gesproken, en bijna van iedereen complimenten gekregen. Wauw wat geeft dat een enorme boost! En als er met oprechte interesse gevraagd word naar ‘hoe’, merk ik dat ik echt heel trots ben over het - tot nu toe - bereikte resultaat.
Waar ik eigenlijk een beetje van baal, is dat ik de dagboek niet heb bijgehouden met centimeters. Ik weet dus niet of het zo is, maar ik acht het zomaar mogelijk dat er wel centimeters (of millimeters) af ga, maar dat het niet zichtbaar is op de weegschaal. Jammer, maar het is niet meer te veranderen.
Wie weet, misschien doe ik het onderzoek wel nog een keer met de zelfde producten, en dan neem ik ook de centimeters mee haha

Vandaag heb ik mijn groente smoothie op. Verder heb ik ook nog een worstenbroodje gegeten – anders moest ik hem weggooien, en dat vond ik zonde. En vanavond een kipsalade.

De Detox pleisters waren vanochtend – voor het eerst!! – minder zwart. Zal ik nou eindelijk een beetje gedetoxt zijn?
Verder geen last of hinder van de producten. Ik heb wel een beetje hoofdpijn vandaag, maar ik ga ervan uit dat het komt door de afgelopen 2 intensieve dagen. Dat ‘pakt’ de Detox pleisters wel aan vannacht toch?


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: