zaterdag 19 september 2015

DAG 3

Gewicht: 82,0 kg

Een beetje teleurgesteld over het gewicht, ondanks dat ik het voorspeld had. Ik had toch gehoopt dat ik in de 81 zou blijven.

Het hoesten is gelukkig een heel stuk minder, rond 7 uur vanochtend een beetje gehoest.

De detox pleisters waren weer zwart vanochtend. Overigens moet ik een paar sokken aantrekken, anders blijven ze 's-nachts niet zitten. De buikpleister merk ik niks van, iedere avond gewoon een nieuwe plakken...
De ringen moet ik een paar keer in loop van de dag schuiven. Ze schuiven iets met lopen, maar nogmaals - het gaat om millimeters. Ik heb er verder geen last van. Ik voel ze niet meer, ook niet met lopen.

Als ontbijt heb ik een 1/2 bakje Optimel yoghurt Griekse style perzik gegeten. En een vitamine boost van een groene smoothie. 100 gram bloemkool, een sinaasappel, een beetje kokosmelk en water.

Vanochtend anderhalf uur op een braderie rondgelopen. Het zweet gutste van me af, duidelijk nog niet helemaal hersteld.

Vanmiddag 2 roerbak eieren gemaakt, met ham, tomaat, en bieslook.
Tevens weer een groene smoothie met 100 gram spinazie, 125 gram frambozen/blauwe bessen en water.

Vanavond kipfilet opengesneden, gevuld met kruidenkaas en bacon eromheen. Champignon, ui en tomaat gesneden en er boven op gelegd, en in de oven.
Het was heerlijk, maar te veel :-) Ongeveer 1/3 laten staan.

Op de pagina van afslankringen.nl staat dat de slim patch pleisters ervoor kunnen zorgen dat je minder last hebt van hongergevoel. Ik heb sowieso zelden last van hongergevoel, maar de laatste paar dagen moet ik helemaal niet aan eten denken. Ik eet omdat het moet! Ik voel me zelfs een beetje misselijk.
Nogmaals, het kan nog komen door mijn griepje, maar het zou misschien ook kunnen komen door de pleisters? Ik weet het niet... Over een paar dagen ben ik van de virus af, dan zou ik een betere inschatting kunnen maken denk ik.

Straks avondritueel herhalen; douchen, pleisters plakken en naar bed.
Dag stille lezers ;-)


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: