zaterdag 26 september 2015

DAG 10

Gewicht: 80,9 kg

Gisteren avond helaas even naar de HAP (huisartsenpost) moeten gaan. Ik heb last van een blaasontsteking. Deze loop ik overigens al een maand mee, het ziekenhuis was me ‘even’ vergeten te bellen met het uitslag van de kweek. Ik heb meteen een antibioticakuur gekregen, dus ik heb gelukkig geen last meer.

Ik ben vanochtend vergeten mijn buikpleister te plakken, balen!!! En ik voel gelijk verandering. Ik heb meer trek, en ik heb trek in een vette hap. Dit heb ik echt de laatste week niet meer gehad. Dus pas rond 13 uur de pleister geplakt. Helaas heb ik al ‘gesnoept’, dus hopelijk morgen niet te veel schade.
Ik heb vanochtend 300 gram Optimel vanille vla gegeten, en vanmiddag Gelderse worst, 3 plakken kaas en een Bifi gegeten. Koolhydraat-arm, maar geen groenten. Vanavond moet ik dat maar compenseren!

Ik ga vanavond even lekker stappen met mijn man. De kinderen kunnen naar Oma en Opa zodat wij even lekker kunnen feesten. Wij hebben een keer per maand een stap-avond, of in ieder geval een kind-loos avond - gewoon gezellig met zijn 2tjes. Voordeel van zo’n stap-avond is dat ik over het algemeen veel afval, waarschijnlijk door vochtverlies van het veel dansen. Nadeel is dat ik 2 dagen nodig heb om te herstellen (ik ben geen 18 meer hé) :-)

Fijne zaterdag allemaal xxx


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: