woensdag 23 september 2015

DAG 7

Gewicht: 81,2 kg

Weer iets gezakt :-)

Ik heb het tot nu toe niet benoemd, want ik wil er dus ‘geen vloek op leggen’, maar ik heb de ultieme test gedaan vandaag en het ging goed. Wat ik merk sinds zondag, is dat ik eigenlijk geen last meer heb van mijn onderrug. Ik heb sinds de zwangerschap last van mijn onderrug. Dit heeft 2 oorzaken:
1.     Natuurlijk die zware gewicht meesjouwen op mijn buik.
2.     Ik heb last van iets dat hypermobiliteit heet. Als je hypermobiel bent, zijn je banden en pezen te soepel. Je gewrichten krijgen daardoor niet genoeg steun en worden te bewegelijk. In sommige opzichten een soort van slangenmens dus…
Vandaag ben ik tussen mijn medewerkers gaan zitten, aan een vreemd bureau wat niet ingesteld is voor mijn lengte en aan een andere bureaustoel. Ik heb een aangepaste stoel vanwege mijn rug, deze heb ik vandaag dus geen gebruik van gemaakt. Normaliter zou ik hier door gelijk pijn krijgen in mijn onderrug, maar niks – geen pijn!
Ik heb volgens mij ergens gelezen dat de Detox pleisters o.a. rugpijn kan verlichten. Je kan de Detox pleisters ook verschillend plakken waardoor ze werking hebben op verschillende lichaamsdelen. Ik kan het helaas niet meer terug vinden, maar als ik het weer tegen kom zal ik er een foto van posten.
Ik vind het nog even te vroeg om de vlag uit te hangen, maar stiekem heb ik natuurlijk wel lopen juichen de afgelopen dagen.

Qua voedsel heb ik het naar mijn gevoel niet zo best gedaan vandaag. Ik ben vanochtend bij een medewerker op ziekenbezoek geweest. Hij had net verse sinaasappelsap geperst, en ik heb daar 3 glazen van op. Sinaasappels zijn gewoon toegestaan in de koolhydraat-arme dieet, maar om nou gelijk 3 (grote) glazen ervan te gaan drinken is wel iets te veel.
Tevens heb ik ook mijn groene smoothie op.
Ik heb in ieder geval voldoende vitaminen binnen vandaag!

Vanavond heb ik een omelet gegeten gemaakt uit 2 eieren, 75 gram kaas en een paar plakken ham.


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: