maandag 28 september 2015

DAG 12

Gewicht: 80,9 kg
 
Ik weet het even niet meer :-(
Weer blijven hangen, terwijl ik niks anders dan anders doe. Tips zijn welkom hoor.

Wat wel even heel leuk was, is dat ik een foto heb gevonden van 21 juni j.l. +/- 10 kg zwaarder – jeetje wat een verschil. Ik ga even goed zoeken, ik hoop dat ik een foto heb van + 20 kg geleden.

Vandaag met mijn kleine vriend naar Ballorig geweest.
Verder aan het bakken geslagen. Ik merk dat ik er best wel een beetje tegen op zie; morgen de management conferentie. Ze beginnen ’s-ochtends met koffie en cake, rond 11 uur meestal een snack in vorm van een saucijzenbroodje e.d. Rond half 1 lunch, lekkere broodjes en kroketten, 16 uur weer een snack en half 7 dineer. En er staat overal chocolaatjes en koekjes op kleine schaaltjes.

Ik heb ‘oopsie’s’ gebakken, het is niks meer dan Philadelphia kaas en ei, daar kan ik een sandwich met sla en kip van maken evt. Ook heb ik worstenbroodjes gebakken. Gemaakt van amandelmeel, lijnzaad en ei. Ook koolhydraat-arm dus. Dan maar hopen dat ik al dat lekkere kan weerstaan.

Vandaag mijn smoothie gedronken. Verder twee oopsie’s met kaas, kip, sla, tomaat en komkommer gegeten. Vanavond een worstenbroodje en groenten. Lang niks gegeten wat ook maar iets op brood lijkt, dus ik heb er best wel van genoten.

De Detox pleisters zijn nog altijd zwart ’s-ochtends. Ik ben inmiddels halverwege, maar aan de pleisters zie ik geen verschil. Ik dacht dat het af zou gaan nemen naar een aantal dagen? Ik zal zeker een heeeeele boel te Detox’en hebben :-p
Ik ben niet meer misselijk van de buik pleisters, dit was eigenlijk al na een paar dagen weg. Ook word mijn huid niet meer rood/geïrriteerd. Mijn lichaam moest er waarschijnlijk gewoon even aan wennen.
Ik voel me verder prima en heb genoeg energie.

Ook loop ik prima op de ringen, ook na een hele dag waar ik veel gelopen heb.


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: