zondag 27 september 2015

DAG 11

Gewicht: 81,0 kg

100 gram aangekomen, en dat ondanks de hele nacht gedanst te hebben!
Wij waren vanochtend om half 6 thuis en ik heb tot half 3 vanmiddag geslapen, oeps. Ik heb vannacht/vanochtend geen Detox pleisters geplakt, eigenlijk gelijk mijn bed in gedoken. Ook geen buikpleisters geplakt vandaag. Ik heb dus even een ‘pauze’ van 24 uur genomen, dat betekent dat mijn ‘onderzoek’ een dag langer zal duren – er zal dus ook een dag 22 erbij komen.
Ik heb vandaag alleen een grote salade met gehakt gegeten – en vanavond een beetje pure chocolade. Dus als het goed is, zal dat morgen zichtbaar zijn op de weegschaal.

Ik krijg regelmatig vragen in mijn mailbox van enthousiaste lezers. Onder andere heb ik van een aantal de vraag gekregen hoe veel meer ik afval ten opzichte van vóór dat ik de producten ging gebruiken. Dit kan ik eigenlijk niet beantwoorden omdat ik dit nooit bijgehouden heb, ik kan alleen een schatting hiervan maken. Wat ik daarom zal doen, is na dit onderzoek de dagboek nogmaals 21 dagen bijhouden met de dagelijkse gewichtsverlies.
Tevens krijg ik mails met vragen hoe de producten besteld kunnen worden etc. Lieve mensen, ik heb geen connectie met afslankringen.nl, ik hoor niet bij dit bedrijf en ik ben ook geen klantenservice. Op de vragen waar ik een antwoord op kan geven, doe ik dit met alle liefde! Maar ik vind het echt verstandiger als jullie contact opnemen met afslankringen.nl zelf.
Ze zijn heel snel met antwoorden als jullie ze een bericht sturen op Facebook, en anders gewoon bellen (# 0900-1712 bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17 uur)


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: