maandag 21 september 2015

DAG 5

Gewicht: 81,5 kg


Weer iets minder op de weegschaal vanochtend. De 80 komt nu wel heel dicht bij. Toen ik begon met afvallen, was mijn doel om onder de 80 te komen voor 1 januari 2016. Het ziet er wel naar uit dat ik mijn doel iets scherper kan zetten.
Ik zit op dag 5, en voor het gemak heb ik een overzicht gemaakt van het verloop – hoe het zou moeten verlopen om mijn doel van 7 kg in 20 dagen te halen. 350 gram per dag zou er cumulatief af moeten. Ik loop dus 200 gram achter. Nog niet zorgwekkend, moet in te halen zijn.

Ik heb vannacht als een blok geslapen. Totaal geen last van hoesten, maar ik heb nu natuurlijk ook wel heel goed gekeken of ik de pleisters goed geplakt had ;-)
Vanochtend de buik pleister bijna vergeten. Ik heb ze maar even goed in het zicht gelegd zodat ik ze niet vergeet.

Maandag, mijn favoriete dag; namelijk mijn mama-dag. De dag dat ik met mijn lieve knul leuke dingen gaat doen. En vandaag ook – gezellig met zijn 2tjes naar Ballorig geweest. Dat is nou iets wat goed is voor de calorieën, anderhalf uur klimmen, klauteren en springen :-D
De ringen blijven trouwens goed zitten met deze ‘gekke’ activiteiten. Ik voelde ze alleen toen zoonlief besloot de glijbaan omhoog te klimmen – via het glij gedeelte (8x!!)! 

Vanochtend ½ liter groene smoothie op.
Vanmiddag weer ½ liter groene smoothie, een ei en een plakje kaas.

Als je koolhydraat-arm eet is het overigens belangrijk om voldoende vitamines en mineralen binnen te krijgen. Krijg je daar onvoldoende van binnen kan je last hebben van haaruitval, kramp in de benen o.i.d.
Ik neem dagelijks dan ook een Orthica mineral max en een Orthica Multi 4 all.
Een eetlepel olijfolie is handig voor haar, huid en darmflora, dus dat neem ik ook dagelijks.

Vanavond een simpele salade met kip gegeten.

Straks douchen, detox pleisters plakken en naar bed. Morgen om 6 uur eruit om naar mijn werk te gaan…


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: