zondag 20 september 2015

DAG 4

Gewicht: 81,8 kg

Ik ben terug in de 81, daar ben ik blij om. Vind het echter niet erg snel gaan allemaal – ongeduldig, I know. Ik heb er 2 jaar over gedaan om het gewicht bij elkaar te sparen, dus ik mag niet verwachten dat ik het met een paar weken kwijt ben…

Vannacht heb ik super slecht geslapen, ik sliep pas rond half 2 gok ik. Ik lag weer te hoesten en te hoesten en te hoesten… Ik vind het zo erg als je geen rust kan pakken :-( Vanochtend mijn sokken uitgedaan, en vervolgens de pleisters. En tot mijn grote verbazing ontdek ik, dat ik het zakje (wat je aan de pleister moet plakken) binnenstebuiten heb gelegd onder mijn rechter voet. Het heeft vannacht dus niet gewerkt, of in ieder geval alleen voor de helft. Mijn hersenscellen draaien meteen overuren, zou het nou ECHT zo kunnen zijn dat de detox pleisters zo goed hun werk doen dat ik er sneller van herstel? Dat ik er lekkerder van slaap? Ik weet in ieder geval zeker, dat gisteren nacht beter ging – en toen had ik wel de pleisters goed geplakt.
Ik ben erg sceptisch, eigenlijk altijd tegen over alles wat niet 1,2,3 uit te leggen is. Maar ik begin nu toch echt serieus te twijfelen - moet ik mijn sceptici maar even opzij leggen?

Als ontbijt heb ik de andere helft van de Optimel yoghurt Griekse style perzik gegeten. Ik had geen tijd om een smoothie erbij te maken, want ik moest snel aankleden en naar de paarden toe. Ik heb er ½ liter water bij gedronken en nog ½ liter water op stal.

Helaas is de lunch een beetje erbij ingeschoten vandaag. Wederom geen trek en tot laat op stal gebleven... Ik heb een paar plakjes worst gegeten, en kom dus wel tekort in mijn groenten. Vanavond maar inhalen.

Avondeten bestond uit kipfilet in stukjes, groene pesto eroverheen, broccoli, tomaat, rode ui en gegratineerd met kaas - 45 minuten in de oven. En dat op een bedje van rucola- en ijsbergsla.
Ik heb weer wat moeten laten liggen, de eetlust is echt minimaal op het moment. Ik ben benieuwd of dat zo aanhoud zoals afslankringen.nl zeggen!
Wel braaf mijn groenten opgegeten ;-)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

En wat ik nou in mijn email krijg, echt leuk!

Beste Susanne…

Onze research mensen kwamen erachter dat je een facebook pagina hebt aangemaakt en daar leuk een blog bij houdt over onze producten. Natuurlijk volgen wij dit. We hebben wel wat op en aanmerkingen. De buik pleisters kun je het beste overdag gebruiken.

Je neemt onze producten onder de loep, dat mag en juichen we tevens toe. We vinden niet terug wat je van het bestel, betaal en verzend proces vond. Wel dat onze medewerkers je goed en vriendelijk hebben geholpen.

We zullen je naam niet op onze facebook gooien met 2.2 miljoen bezoekers maar volgen je natuurlijk wel.

Alvast heel veel succes met het afslanken! En ja, Detox ontgift je lichaam waardoor je dus sneller van een "griepje" kan herstellen.

Vriendelijke groet,
Afslankringen.nl

Afslankringen.nl zou graag willen weten wat ik van het bestel, betaal en verzend proces vond. Uiteraard wil ik dat met alle liefde toelichten.
Het bestellen ging vanzelf. Maar ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik de hele dag met een computer werk, dus voor mij dagelijkse kost. Bovendien, als er een award prijs bestond voor internet shoppen, zou ik hier een goede kandidaat voor zijn haha
Ik had wel een vraag of ik de juiste producten in mijn winkelwagen had gedaan - dus compleet voor 20 dagen. Ik had een printscreen van de winkelwagen naar afslankringen.nl gestuurd, en ik had binnen 1/2 uur een antwoord terug, erg netjes dus!
Betalen ging prima. Ik werk normaal gesproken via Google Chrome, maar daar loopt mijn betalingen vaak vast. Dus gewoon bij Windows Internet Explorer besteld en betaald, geen problemen ondervonden. 
Tot slot, het verzend proces. Ik had het op zondag besteld en ik had het op dinsdag binnen zoals beloofd door afslankringen.nl. 
Alles is prima en voorspoedig verlopen - net zoals ze adverteren op hen pagina. 

Nog bedankt voor de tips afslankringen.nl, Hier kan ik wat mee! :-) Vanaf morgen plak ik de buikpleister over dag, maar ben wel van plan om hem 24 uur aan te houden. 
Als jullie mijn ervaringen/Facebook pagina willen delen met de 2.2 miljoen bezoekers die jullie hebben, heb ik daar geen moeite mee. Alleen het uitslag van mijn onderzoek kan natuurlijk nog alle kanten op. Het is aan jullie :-)



Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: