donderdag 24 september 2015

DAG 8

Gewicht: 81,2 kg

Ik ben blijven hangen. Straf voor de 3 glazen sinaasappelsap :-p
Ik loop nu wel 1 kilo achter op schema, oei dat word lastig inhalen nu.

Het was even zwaar op werk vandaag; overleg inclusief lunch! De belegde broodjes zagen er erg lekker uit. Ik heb het netjes bij mijn dagelijkse smoothie gehouden, en een kiwi en een sinaasappel gegeten.
Dinsdag a.s. heb ik een managers dag buiten de deur. Bijna onmogelijke dagen om koolhydraat-arm te eten. Er komt constant lekkere eten voorbij en zo’n dag kost een hoop energie. Hopelijk hebben ze een koelkast waar ik mijn smoothie en andere zelf meegebrachte eten in mag bewaren.
Wat wel echt een super boost is, zijn alle opmerkingen die ik krijg over de vele verdwenen kilo’s. Vandaag tijdens het overleg – met 11 mannen en als enige vrouw – werd er even 10 minuten bij stil gestaan. Ze waren allemaal geïnteresseerd in ‘hoe’, want bij hen mocht er ook een aantal kilo’s af was de conclusie. De groente shake viel uiteraard op, maar ik heb het ook gehad over de afslankringen.nl producten, mijn ervaring hier mee tot nu toe en de effecten hier van. Ik had eigenlijk verwacht dat alle 11 mij voor gek zou  verklaren, maar niets is minder waar…
Aan mijn kleding is het ook te zien. Broeken die 14 dagen geleden prima zaten, worden nu wel echt te ruim. Vandaag ook een gaatje minder in mijn riem.
Ik heb overigens nooit in centimeters gemeten, maar mijn riem als maatstaafje gebruikt. Inmiddels tel ik van het laatste gaatje in de riem, tot 4 gaatjes verder nu.

De Detox pleisters doen nog altijd hun werk, ’s ochtends zijn ze zwart. Een soort van teer achtige substantie lijkt het wel. Ik slaap lekker en vast. Ik kan niet beoordelen of ik beter slaap dan voor de Detox pleisters, want ik heb eigenlijk problemen gehad met slapen.
Het effect van de buik pleister is duidelijk merkbaar. De eetlust neemt significant af, ik moet me zelf wel echt dwingen om te gaan eten – zeker ’s ochtends.  

Vanavond heb ik een salade met kip gegeten.

Ik had lekker-trek, dus heb ook 4 blokjes extra pure chocolade 80% op. 


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: