vrijdag 18 september 2015

DAG 2

Gewicht: 81,6 kg

1,1 kg eraf ten opzichte van gisteren.
Het kan aan de ringen/producten liggen (wat ik nog even betwijfel - ja, ik blijf sceptisch) of aan mijn griepje. Ik heb gisteren door het hoesten 2 keer gespuugd – daaaag eten. En ik was misselijk en daarbij totaal geen behoefte aan eten.
Ik heb vannacht wel een redelijke nacht gehad. Ik heb de eerste uren wel zittend, slapend op de bank doorgebracht. Uiteindelijk is het hoesten zo weinig geworden dat ik kon gaan liggen. Maar de hele nacht op de bank gelegen dus…
Pas om 9:30 wakker, dus ik blijf thuis vandaag. Werken kan gelukkig ook vanuit huis.

De pleisters onder mijn voeten waren zwarter en plakkeriger dan gisteren ochtend. Ik voel me een heel stuk fitter dan gisteren, maar ik heb natuurlijk ook goed geslapen vannacht!
Zou het zo kunnen zijn dat de detox pleisters ervoor zorgen dat je sneller herstelt van een griepje? Ik vind dat ik er nogal snel aan de beterende hand ben deze keer.
De ringen zitten nog prima. De rechter is een beetje geschoven, maar we hebben het echt over millimeters.

Ontbijt: ½ bakje Skyr naturel met ongeveer 100 gram blauwe bessen.
Lunch: bakje Boeren salade van de Jumbo met zelf toegevoegd 100 gram kipfilet en een gekookt ei.
Avondeten: gyros met tzatziki.
-       Vrijdag is de dag dat ik mag “zondigen”. Zondigen doe ik natuurlijk niet echt, want ik eet geen koolhydraten. Maar dit is wel wat vetter dan wat ik normaal eet. 

Normaal sta ik nu stil of zelfs een beetje aangekomen door mijn 'vrijdag zondigen', dus ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen aangeeft.


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: