dinsdag 29 september 2015

DAG 13

Gewicht: 80,9 kg

Ik ben te moe om me er druk om te maken, maar ik ben dus weer blijven hangen.

Wat een dag, 7 uur vanochtend vertrokken en pas om 19:30 thuis.
Zeer intensieve maar leerzame dag. En qua eten viel het me 100% mee. Het leek wel dat ze aan me gedacht hadden. Grotendeels van de dag waren er naast de standaard koekjes en chocolaatjes ook gezonde hapjes. Vanochtend heb ik een yoghurt/fruit smoothie gehad en 2 oopsies met port salut. Vanmiddag helaas alleen broodjes, dus heb ik mijn eigen groenten smoothie op en een eigen gemaakte worstenbroodje. In de namiddag wat nootjes en vanavond carpaccio, groenten en ham.

Tevens grotendeels van de dag gestaan – op pumps met 10 cm hakken – en geen last gehad van de ringen!

Tot morgen allemaal :-)


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: