dinsdag 22 september 2015

DAG 6

Gewicht: ???

Het is zo’n dag dat ik beter op bed had kunnen blijven liggen, het loopt even niet zoals het zou moeten lopen vandaag.
Vanochtend op de weegschaal, en hij vloog alle kanten op. Van 43,5 kg tot 91,2 kg, om vervolgens ‘low battery’ aan te geven. En geen tijd om de batterij te gaan vervangen. Ik ving hem nog even op 81,5 kg maar in hoeverre het klopt weet ik dus niet...

Het slapen ging fantastisch, ik slaap als een blok. Alleen 2 keer door zoonlief wakker gemaakt omdat hij ongewenst met de knuffels lag te worstelen.

Ik merk nu dat ik de buikpleisters overdag plak wel verschil. De eetlust neemt eigenlijk meteen af, en ik word er zelfs een beetje misselijk van. Het is misschien even wennen, maar aan de andere kant is het niet zo erg dat ik er hinder van ondervind.
Ik heb gisteren avond toen ik ging douchen de buikpleister wel verwijderd. Ik sla een beetje rood uit waar de pleister zit, en het is gevoelig als er warm water over heen loopt. Niet meer 24 uur dragen dus.

Ontbijt/lunch: zoals ik altijd doe op mijn werk – groene smoothies. Hij is alleen roze in plaats van groen vandaag :-D De smoothie bestaat uit bloemkool, aardbeien, Alpro kokosnoot- amandeldrink en water.

Avondeten: salade met tonijn.

Ik had vanavond lekker-trek, dus ik heb een handvol cashewnoten gegeten..





Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

Geen opmerkingen: