donderdag 17 september 2015

DAG 1

Startgewicht: 82.7 kg  

Gisteren avond heb ik gedoucht. Daarna heb ik pleisters geplakt, 1 onder mijn navel en 1 onder ieder voet.
Tevens heb ik de ringen aangetrokken, met de magneet naar binnen…
Vanochtend ben ik op de weegschaal gaan staan, het resultaat staat hier boven.

Ze zeggen dat je door het detox ook lekkerder gaat slapen. Helaas heb ik daar niks van gemerkt, in tegendeel. Maar dat kan ik zeker niet aan de producten verwijten. Ik ben een beetje grieperig en lig ’s-nachts te hoesten. Slecht geslapen dus!
De ringen deden vanochtend zeer. Het voelde alsof mijn tenen langzaam afgekneld werden. Heb zelfs even gekeken of ze niet blauw uitgeslagen waren (domme gedachte natuurlijk). Ik heb de ringen maar weer omgedraaid! Ik moet er niet aan denken, een hele dag op mijn pumps met deze pijn.
Verder waren de detox pleisters inderdaad zwart zoals verspeld. Maar goed wat wil je, het is duidelijk te zien dat de zakjes met een zwarte goedje gevuld is dus opzicht niet vreemd dat ze zwart uitslaan. De substantie was wel plakkerig en glimmend, vreemde waarneming…
Halve wegen de dag heb ik nog steeds geen last van de ringen. Ik loop er prima op in mijn pumps en ik merk dat ze niet zijn gaan draaien – dus de magneet zit nog steeds waar hij hoort te zitten.

Omdat ik me niet helemaal lekker voel vind ik het belangrijk dat ik goed eet en voldoende vocht binnen krijg. Ik eet dus ook iets meer vandaag dan normaal.
Ik heb een bakje Optimel 0% vanille vla (ca. 300 gram) bij me. Dit heb ik vanochtend opgegeten. Verder heb ik zoals iedere dag een ‘groene smoothie’, deze bestaat vandaag uit 200 gram spinazie, 200 gram zoete kersen, 300 ml Alpro amandel-donkere chocolade en voor de rest water – overigens mijn favoriete smoothie. Verder drink ik groene thee en water gedurende de dag.
Als avondeten heb ik wederom ongeveer 300 gram Optimel 0% vanille vla gegeten, en 2 plakken kaas. Ik heb geen trek - of het komt door de producten of door mijn griepje weet ik niet...

Avondritueel herhaald; douchen en pleisters plakken.
Ik ging ook even op de weegschaal staan. Dat doe ik anders normaal nooit, want ik weeg meestal +/-1kg meer dan 's-ochtends. 82,6 kg - huh??
Ik ben benieuwd naar het resultaat morgen ochtend :-)


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/
  

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb zelf ook een probleem met deze mensen. Ik was neiuwsgierig heb ik 2 besteld. 1 van tablet form en een set van de afslankring . Het probleem was heb ik de afslank ringen niet ontvangen. Maar ik krijg daarna gelijk een herrinering van bill ink om te betalen. Ik heb hen gelijk gemailed dat ik dfe produkt niet heb ontvangen en dat ik hoeft het ook niet meer. Ze stuurt nog een iincasso. Brutal. Incasso ingelicht dat ik de produkt niet hebt ontvangen. Dit was in de maand april.
Eergisteren heb ik een afslankset otvangen zonder aankodiging.ik hem hem niet omgevraagd. Ik heb de packet terug gestuurd. Maar ze hebben de packet naar mij weer opnieuw gestuurd met de notitie daarop retourniet gekeurd. Wow... brutal zijn ze. Ik word nu ook opgedwongen om de set die helemaal niet werkt. Alleen maar onzin. De tabletten werkt helemaal niet deze zijn brutale oplichters.