donderdag 17 september 2015

Voorwoord


Mijn naam is Susanne. Ik ben 37 jaar oud en ben moeder van 2 heerlijke kinderen. Een dochter van 11 en een zoon van 2.
Ik heb een drukke baan, ik werk zo’n 40-50 uur per week als leidinggevende. Voornamelijk kantoorwerk maar incidenteel loop ik buiten bij de monteurs.

Ik ben eigenlijk nooit slank geweest. En heel eerlijk gezegd heb ik ook geen ambitie om slank te worden, ik vind het namelijk niet mooi. Een vrouw moet rondingen hebben naar mijn mening. volle borsten en ronde billen… Echter wat ik ook heb, en wat ik absoluut niet mooi vind, is simpelweg te veel vet. Op mijn benen, buik en armen.


Na mijn eerste zwangerschap, op mijn 25ste, ging het afvallen vrij makkelijk, ik hoefde niet heel veel moeite te doen om weer terug te komen op de zelfde gewicht van voor de zwangerschap. Zo’n 70 kg. Daarbij moet ook even gezegd worden dat ik (maar) 168cm lang ben.

Na mijn 2de zwangerschap, op mijn 35ste, ging het daarentegen een heel stuk moeilijker. Sterker nog, ik worstel er nog mee…
Na de zwangerschap woog ik op mijn toppunt zo’n 100kg.
Ik ben begin 2015 begonnen met afvallen, eigenlijk maar door één aanpassing te doen – mijn voedsel. In het begin heb ik calorieën geteld, daar ben ik nu mee gestopt - nu volg ik een koolhydraat-arm dieet. 
Ik eet geen koolhydraten meer. Dat heeft tot nu toe geresulteerd in een gewichtsverlies van ongeveer 17-18 kg. Natuurlijk ben ik heel tevreden met dit resultaat, maar ik wil er graag nog meer af hebben. 
Mijn streefgewicht is 65 kg (terwijl ik ook best tevreden zal zijn met 70 kg hoor), maar ik wil er nu wel echt voor gaan. 65 kg, ik weet niet eens meer wanneer ik voor het laatst 65 kg woog. Dat zal wel rond mijn 13de geweest zijn?
Een lijst van wat ik niet eet: brood, pasta, rijst, aardappelen, wortels, bonen en bananen (en ik ben voorzichtig met noten).

Hoewel het afvallen voorspoedig gaat, zou ik het wel graag een boost willen geven. Ik verlies nu ongeveer 1 kg per week. Soms iets meer en soms iets minder. 
Waar ik dan ook op hoop is een gewichtsverlies van 2 kg per week.
Ik heb nu een compleet set voor 20 dagen gekocht. Mocht het blijken dat het werkt, ben ik best bereid om nog zo een set te kopen. Het is niet goedkoop, ik heb €75 betaald voor 20 dagen.
Wat ik heb gekregen is: 1 set afslankringen, 40 detox pleisters voor onder mijn voeten en 20 pleisters voor op mijn buik.

Mijn gedachte tegen over dit soort producten? Ik ben sceptisch, heel erg sceptisch! Ik geloof er niet zo in. Ik denk namelijk dat het voor 99% tussen je oren zit.Ik ben overigens een keer eerder 30 kg afgevallen, ook doormiddels van acupunctuur. Ik kreeg naalden in mij oren geprikt. Ook hier ben ik ervan overtuigd dat het voornamelijk gaat om wil en doorzettingsvermogen. Maar als je iets hebt wat je hier in kunt stimuleren (zoals acupunctuur bijvoorbeeld) dan vind ik het prima als extra ruggensteun.

Ik heb mijn bestelling geplaatst bij www.afslankringen.nl. Ik had vooraf een aantal vragen en heb hiervoor de klantenservice benaderd. Ze waren zeer vriendelijk en ik kreeg snel antwoord.
Na het ontvangen van het pakket heb ik toch nog een aantal vragen. De detox- en buikpleisters staat er een gebruiksaanwijzing op de producten in het Engels. Maar op de ringen staat de gebruiksaanwijzing in het chinees. Mijn chinees is niet optimaal (zacht uitgedrukt), dus mijn vraag aan de klantenservice is dan ook of ik de ringen moet dragen met de magneet naar binnen of naar buiten. Ik wacht nog op een antwoord…
Laat maar afslankringen.nl, ik heb het zelf wel gevonden...

Ik ga de komende 20 dagen een dagboek (blog) bijhouden.
Ik denk dat ik niet de enige ben die sceptisch is over deze producten, dus ik ga nu (in ieder geval voor me zelf) uitzoeken of ze werken of niet...

Afslankringen.nl beloofde trouwens het geld terug te betalen mocht het niet werken. Het zal mij benieuwen!

Eindresultaat over 20 dagen (hopelijk!!!): 75,7 kg


Ook te volgen op Facebook, like en deel de pagina :-)
https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/

38 opmerkingen:

Anoniem zei

En???

Afslank ringen zei

Hoe bedoel je, en???

jopie zei

Ja ik ben ook benieuwd naar een Update. Is al van een maand geleden dit.

Afslank ringen zei

Oh Zo haha
Ik plaats dagelijks een update. Vandaag in de conclusie erop gegaan. Heb je hem gevonden?
(Hij staat helemaal onderaan in oktober)

Afslank ringen zei

http://afslankringen.blogspot.nl/2015/10/conclusie.html

Anoniem zei

afslankringen.nl . zijn bedriegers , laat je niet vangen , je betaald heel veel geld en de spullen komen gewoon uit china vanop aliexpress. toen ik dit melde aan hun op faceb werd ik geblokt door hun en al mijn reacties werden zonder antwoordt verwijderd door hun .
http://www.aliexpress.com/item/Hot-Free-Shipping-100-pcs-1-bag-10-pcs-Slimming-Navel-Stick-Slim-Patch-Weight-Loss/1051301218.html?spm=2114.01020208.3.29.BEYfw1&ws_ab_test=searchweb201556_4_79_78_77_80,searchweb201644_0,searchweb201560_9

-------------
http://www.aliexpress.com/item/Retail-Box-10-Boxes-Cleansing-Detox-Foot-Kinoki-Pads-Cleanse-Energize-Your-Body-10-Box-100pcs/1495311776.html?spm=2114.01020208.3.11.HgptzR&ws_ab_test=searchweb201556_4_79_78_77_80,searchweb201644_0,searchweb201560_9

afslank zei

Nooit antwoorden....14 mails verstuurd over betaalde maar nooit ontvangen produkten. Werd geblokkeerd door ze

afslank zei

Ik heb mijn betaalde produkten nooit ontvangen. 14 onbeantwoorde mails en werd geblokkeerd op facebook! Zonder enige reden! Advocaat inschakelen??

Pineut zei

Een grote nep site ze leveren de helft en als je wilt bellen betaal je.0.70 ct per minuut met een starttarief van 4,50 met een maximum van 35 Euro. Meld je dit op fb dan wordt je geblokkeerd en mail wordt niet beantwoord. Niet doen dus ik ben 40 euro armer en heb 3 pleisters ipv 30 pleisters ontvangen.

Pineut zei

Inderdaad heb het ook gemeld via Facebook mensen trap er niet in!!!

Pineut zei

Ik werd ook geblokkeerd terwijl je netjes blijft en gewoon een antwoord vraagt. Let op alleen maar positieve reacties op Facebook de rest wordt direct verwijderd en je wordt geblokkeerd

Pineut zei

Ik werd ook geblokkeerd terwijl je netjes blijft en gewoon een antwoord vraagt. Let op alleen maar positieve reacties op Facebook de rest wordt direct verwijderd en je wordt geblokkeerd

Afslank ringen zei

Lieve mensen.

Ik heb al lang mijn onderzoek afgerond. Jullie kunnen het lezen in de conclusie. En idd, mijn conclusie is niet anders dan die van jullie - het zijn oplichters en de producten werken nihil of niet...

xxx Suus

Anoniem zei

Dit zijn de grootste oplichters die ik ooit op internet heb gezien, ze liegen en bedriegen alles bij elkaar. Van de vele berichten die ze krijgen op o.a. facebook verwijderen ze 3/4 ze vergeten alleen dat je dit met je mobiele telefoon kan zien. Snel geld binnen harken over andermans rug. Dit nep bedrijf moet gestopt worden en mensen gewaarschuwd, afslankringen.nl eerlijkheid duurt het langst!!!

Ruben en Carlijn van Diermen fijn voorbeeld voor jullie kleine, liegen en bedriegen bah.

https://www.facebook.com/Afslank-ringen-1223264037687470/?fref=ts

Helaas zei

Meld he alsjeblieft hier, en geef deze link zoveel mogelijk door!!! https://www.facebook.com/Afslankringen-bullshit-194753074203421/

Anoniem zei

Hallo ik ben ook bezig er mee de detox voetpleisters zijn op heb nog buikpleisters 3 stuks en heb de teenringen om
Ik moet wel zeggen heb geen honger of snoep honger maar of dit nu hier Door komt of dat het tussen de oren zit
Ik had wel op fb gezet dat ik gelezen had dat negatieve reactie verwijderd werden maar ik vond dat de mensen dit ook moesten kunnen zeggen en inderdaad ik kan ook nergens meer op reageren .

Afslank ringen zei

Helaas tussen je oren vrees ik :-(

Al de zoveelste die geblokkeerd is, trieste mensen van afslankringen.nl

Anoniem zei

Het zyn zeker oplichters! !! Ik wist ht al toen ik moest belllen met 0900 nummer 0.70 cent per minuut niet normaal maar goed als het echt zo goed was zou iedereen het kopen en gebruiken. Oplichters triest dqt ze mensen zo voor de gek houden en bedonderen.

Anoniem zei

Ook mijn, toch nette, berichten op fb werden direct verwijderd.
Ik vroeg alleen; " als het niet werkt, wat dan? ".
Na 3x werd ik geblokkeerd.
Ook mijn mails worden niet beantwoord.
De ringen en pleisters komen inderdaad uit China. Bij ali expres te koop voor €0,42 en de pleisters voor €1,72
Zo jammer om zoveel geld te verdienen over de rug van goed gelovige mensen.

Unknown zei

Goede morgen iedereen.

Ook ik blijk grof opgelicht te zijn.
Na de mooie verhalen van een vriendin van min heb ik op de site afslankringen.nl 2 bestellingen gedaan een van €76,80 op 19 mei en €85,70 op 24 mei 2016. Ik heb de producten uit geprobeerd maar bleek zwaar alergisch voor alle producten. Ik heb contact gezocht met hun en ze vertelde mij het retour te sturen dat ik mijn geld terug kreeg. Zo gezegd zo gedaan alles wat ongeopend was heb ik op 1 juni retour gestuurd en op 2 juni kreeg ik mail dat ik contact op moest nemen met hun vragen naar ruben ivm uitleg waarom ik het retour gestuurd had, die zelfde middag heb ik gebeld en kreeg die man meteen in 1 keer te pakken niet in de wacht niks. Die ruben beloofde mij het geld uiterlijk maandag terug gestort te hebben op mijn bank. Ik heb een week later weer gebeld ivm dat ik niks binnen had en heb 15 min in de wacht gestaan als eerst wachtende en heb toen opgehangen, dat heb ik diverse malen herhaald op diverse dagen en tijden ivm dat ik mijn geld terug wil. Tot op heden nog steeds niets gehoord. Toen heb ik 3 weken terug contact gezocht met money Paymens waar het geld naar toe gestort was. Die hebben hun gemailt en ze kregen mail terug dat ik een 06 nummer mocht bellen ook dat heb ik gedaan nog steeds geen gehoor. Nu net heb ik weer gebeld naar de 06 en 0900 en weer geen gehoor denk zal hier eens wat plaatsen want ik ben het bureau money Paymens die niks voor me kan doen en afslankringen.nl zo beu er moet wat aan gedaan worden. Ik heb inmiddels veel geld aal her bellen verloren €150,= voor het in de wacht staan en dan het geld van het retour sturen €7,95 en het geld van de producten die ik terug zou krijgen waar ik nu al ruim een maand mee mezig ben en nog steeds niets ontvangen heb.
Er wordt wel gezegd doe aangifte maar hoe ik heb alleen de rekeningen in mijn mailboot en de mail dat ik hem moet contacteren over mijn retour zending das neem ik aan nooit voldoende om aangifte te doen van oplichting. Kunt u mij misschien helpen?
Ik hoop spoedig van u iets te horen.

Mvg Jennefer

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Heeft het gewerkt?

Unknown zei

Kan iemand mij helpen ik toonde intressen voor het product ik had bijna iets betaald toen ik mij bedacht dus heb mijn bestelling afgebroken nu krijg ik mails van afslankringen dat ik 43 euro moet betalen en een factuur wat ik besteld heb terwijl ik het heb afgebroken en als ik niet optijd betaal komt er minimaal 40 euro bij kan iemand zeggen wat ik kan doen?moeten ze niet eerst een aangetekende brief sturen vooraleer ik moet betalen

Afslank ringen zei

Lekker laten gaan Cindy. Als jij bewijs hebt dat jij de bestelling geannuleerd hebt, hoef jij nergens voor te betalen.

Moon zei

Ik kreeg pillen van n heel ander bedrijf ipv van de afslank ringen en pleisters. Ze zijn niet te bereiken via mail of telefoon. Ben €19.95 kwijt en geen product probeer ze te bellen en na 10 opgehangen dus weer €10 kwijt en heb de pillen terug gestuurd €6.
Masr t bedrijf van de pillen belde mij persoonlijk om te vertellen dat hun hier niks mee van doen hebben maar wel heel veel klachten krijgen omdat hun adres op t doosje staat van de pillen die ik niet besteld heb. Het bedrijf blijkt vanuit Spanje te opereren. Ik laat t hier niet bij zitten!!!!!

Anoniem zei

ook ik heb wat besteld bij hun, maar op de afgesproken dag niet geleverd!
per tel. en mail geen gehoor wel een tel. rekening van 20 euro..heb op fb reactie geplaatst, maar na enige tijd werd ik geblokt omdat ze geen antwoord voor mij hadden! er werd mij verteld dat mijn bestelling bij vertraagde bestellingen zat en zaterdag alsnog zou krijgen uiterlijk maandag! maar ik heb het gevoel dat er niks gaat komen! ik heb hun laten weten dat ik de bestelling niet meer wilde aangezien het niet op de afgesproken dag kwam! wettelijk gezien mag ik dan weigeren, maar toen werd ik dus geblokt op fb.
nou heb ik gekozen voor achteraf betalen bij Billink die meteen al een rekening had gestuurd en moet voor 23 ste betalen! nou ik ga dus niet voor iets betalen wat ik niet ontvangen heb!
zijn er nog meer mensen die voor achteraf betalen hebben gekozen?

Anoniem zei

Idd 1 grote oplichting. Pillen besteld voor 50 euro na een week nog geen kilo eraf. Ik heb dit op hun Site gezet en meteen geblokkeerd! Ze zijn alleen maar op je geld uit en niets werkt!

Anoniem zei

Ik heb ook achteraf pay gedaan, maar nog niets ontvangen.
Een aantal keren geprobeerd te bellen maar sta altijd als 3e in de wachtrij en verder kom ik niet. Hang meer als een uur aan die lijn. Lekkere telefoon kosten dus. Ook op de mail krijg ik geen reacties.

Ik ga ook niet betalen. Heb de factuur al een aantal keren gestuurd gekregen. Maar ben gek dat ik voor iets zou betalen wat ik toch niet ontvang.

Heeft iemand van jullie dit ook gedaan? Wat wordt er gedaan als je het geld niet voor genoemde data overmaakt?

Afslank ringen zei

Als je verder omhoog kijk, zal je meer van dat sort reacties zien.
Gewoon niet betalen. Laat het vooral voor de rechter komen... Als je bewijzen nodig heb, heb ik zat voor je.
Oh en, mocht je de producten ontvangen? Gelijk terugsturen (aangetekend) ze werken niet!
Groetjes

Unknown zei

Ook ik ben erin getrapt. Geen gram eraf.. maar wel 75 euro kwijt.
Bellen kan niet...je wordt oneindig in de wacht gezet. Bij n reactie op hun site of of wordt je geblokkeerd.
Vrienden en fam van mij hebben ook n reactie geplaatst...ook geblokkeerd..
T moet echt stoppen.. er blijven mensen intrappen...zoals ik....

Anoniem zei

Idd nep je krijgt je bestelling. Ik had vragen en moest bellen na een uur telefoon ook nog eens 45 euro belkosten en nog niemand gesproken te hebben. Ik stelde mijn vraag op facebook en berichten zijn verwijderd en ik geblokkeerd. Pure oplichterij

Anoniem zei

Ik had ook een bestelling geplaatst, betaald 50euro maar niets ontvangen.
Als ik een mail stuur krijg ik een automatische mail terug waar in staat dat ze geen tijd hebben om persoonlijke mails te beantwoorden.
Als ik dat hier lees ga ik de moeite niet doen om te bellen om niet nog meer geld kwijt te raken.
Pure oplichterij.

ireen2.0 zei

De grootste onzin die er bestaat.
Eerlijk gezegd ben ik er ook in getrapt, maar toen ik op facebook zei dat ik niks was afgevallen werd ik direct geblokkeerd.
Voor diegene die het toch wil proberen;
Bij aliexpress zijn ze +/- €0,30 🤣

Anoniem zei

Ik heb laatst ook een bestelling gedaan bij Afslankringen.nl
Het ging om een setje buikpleisters en pleisters voor mijn benen.
Zelf had ik er geen verwachtingen van maar wie weet..
Al snel kreeg ik de eerste aanmaning binnen, dit vond ik raar want ik betaal altijd vrijwel gelijk. Ik ben namelijk een zeef die het nogal snel vergeet.
Dus ik had afslankringen terug gemaild met het feit dat er iets niet helemaal goed ging omdat ik netjes had betaald. Dat bericht heb ik ook via Facebook Messenger gestuurd. Daar waren ze online zodra ik het berichtje stuurde maar ik heb nog altijd geen reactie gekregen.
Het viel mij ook op dat er alleen maar positieve reacties waren. Er zijn altijd wel mensen die het niet zo ervaren.
Ik heb de pleisters gebruikt zodra ik ze binnen had gekregen (want ineens was de betaling ontvangen) en echt... eens maar NOOIT MEER. De buikpleister zorgde voor enorme jeuk op mijn buik waar ik echt 4 dagen last van heb gehad. En de been pleisters waren ook geen succes want die waren voor geen mogelijkheid los te krijgen. Pas tijdens het douchen, hevig scrubben en de pijn enorm weg heb moeten bijten kreeg ik ze er godzijdank vanaf.
Ik wilde ze bellen om erover te klagen maar er was een wachtende voor me. Diegene had blijkbaar enorm wat te vertellen want na 45 min was ik nog altijd niet aan de beurt. Lang verhaal kort, geen afslankringen.nl meer voor mij. Dan maar wat meer zweten in de sportschool ��

Anoniem zei

afslank ringen plijsters of pillen het werk dus niet weg gegooit geld
ben opgelicht door ze en krijg mails en brieven mijn maken ze niet bang ik wil het bij de rechter hebben speel het nu hooger op want laat me niet oplichten alles heb ik bewaard tros rader weet er alles van dat het al op tv geweest is en ik zeg maak er maar een zaak van ik betaal niet want niet goed geld terug gebeurt niet staat duiderlijk in de overeenkomst van hun en mijn mailtje krijg je geen antwoord op maar ze vallen mijn wel lastig en mijn kinderen weten het wel daar dreigen ze mijn niet mee zijn volwassen veel mensen worden bedreigd door dit bedrijf mijn maak je niet bang ik zeg ik wil graag dit bij de rechter hebben ( gr g

Unknown zei

Ik heb eergisteravond Detox pleisters en 1 setje afslankringen gekocht en heb de bestelling vandaag binnen gehad. Gewoon compleet, alles wat ik had besteld, voor intotaal 26 euro-nogwat.

Tot nu toe dus niet opgelicht.

Ben benieuwd wat de toekomst brengt.

Unknown zei

Ik heb eergisteravond Detox pleisters en 1 setje afslankringen gekocht en heb de bestelling vandaag binnen gehad. Gewoon compleet, alles wat ik had besteld, voor intotaal 26 euro-nogwat.

Tot nu toe dus niet opgelicht.

Ben benieuwd wat de toekomst brengt.

Tonyiallard zei

Iedereen die ooit wanhopig is geweest om een ​​paar kilo af te vallen, is zich goed bewust van de mythe van de magische afslankpil. De waarheid is dat er geen enkele, magische pil is die het overtollige vet zal smelten. Er is echter een koffie met een thermogeen effect, die gericht is op vet en die het gemakkelijker maakt om te verbranden wanneer je het combineert met regelmatige lichaamsbeweging en een gezond dieet. ontvang meer informatie hier: https://www.blacklatteofficieel.com